Integrerede sikringssystemer
Har du flere sikringssystemer i virksomheden, kan vi bygge det hele sammen i ét integreret sikkerhedssystem. Det betyder, at tyverialarm, adgangskontrol, videoovervågning, varslingsanlæg og brandalarm kan snakke sammen og bruges til at styre hele virksomheden fra telefon eller computer. Så kan du fx lukke fragtmanden ind eller låse døren uden at skulle møde op på virksomhedens adresse.
Der er næsten ingen grænser for, hvad du kan bruge systemerne til, når du har koblet dem sammen. Hos ZIPP systems plejer vi at sige, at du i princippet kan tænde for kassemaskinen hjemmefra, så kaffen er klar, når du møder ind på kontoret, hvis systemet er sat op til det.
Med et integreret sikringsssystem kan du fx:
- Låse døre og porte op uden for åbningstid.
- Starte eller slukke for ventilationen.
- Tænde lyset inden medarbejderne møder ind.
- Se, hvem der er på kontoret via videoovervågningen.
- Tænde og slukke computere, printere og kopimaskiner.
Det giver dig endnu større fleksibilitet at samle dine sikringssystemer i ét integreret system, så du kan styre og kontrollere dine bygninger ét sted fra. Dermed sparer du tid uden at miste din mulighed for at agere.
Spar tid og gør dine arbejdsgange lettere
Et rigtig godt eksempel på, hvordan integrerede sikringssystemer kan spare tid for medarbejderne og dermed virksomheden, er Højmarksskolen i Holsted nær Esbjerg. Her brugte pedellen hver eftermiddag en hel time på at gå hele skolen rundt for at tjekke, at alle vinduer og døre var lukkede og låste. Nu tager det ham ikke meget mere end 5 minutter at tjekke det og lukke og låse de steder, der mangler. Så kan han bruge de resterende 4½ time om ugen på andre pedelopgaver og nå mere.
Vil du vide, hvad integrerede sikringssystemer kan gøre for din virksomhed?
Kontakt os på 7070 2454 og få et bud på fordelene ved at få sikringssystemerne til at spille sammen i din virksomhed.