Tyverialarm til erhverv:
Skoler, detail, kontor, lager og andre erhvervsvirksomheder
Hos ZIPP systems hjælper vi små og store virksomheder, offentlige institutioner, butikker, restauranter og mange andre typer virksomheder med at passe godt på værdierne med tyverialarmer af høj kvalitet. Vi har ingen standardpakker, fordi vi skræddersyr hver eneste tyverialarm til den virksomhed, den skal installeres i.
Sådan fungerer en tyverialarm til erhverv
En effektiv tyverialarm stresser tyven, så han opgiver indbruddet og forsvinder, inden han når at ødelægge eller stjæle din virksomheds værdier.
Når tyverialarmen går i gang, ringer systemet automatisk til en kontrolcentral, som reagerer sådan, som vi har aftalt. Det kan fx være, at den kontakter dig, så du selv kan reagere eller at den ringer efter en vagt, som tager ud og tjekker virksomheden og sørger for, at få den sikret igen.
En erhvervsalarm mindsker risikoen for indbrud i virksomheder
Undersøgelser viser, at professionelle alarmskilte på døre og vinduer alene mindsker risikoen for indbrud med helt op til 70 %.
En tyverialarm fra ZIPP systems mindsker risikoen yderligere og giver din virksomhed mange andre fordele:
✔ Vi skræddersyr en driftsikker tyverialarm af høj kvalitet, der passer præcist til dit behov.
✔ Tyverialarmen er nem at betjene, og du får grundig undervisning i systemet.
✔ En døgnbemandet kontrolcentral reagerer på indbrud og ringer til dine kontaktpersoner eller sende en vagt ud til virksomheden.
✔ Mulighed for vagtudrykning.
✔ Tilvælg tågekanoner og gør indbrud besværligt for tyven.
✔ Tilvælg videoovervågning og gør opklaringen af indbrud lettere – og arbejdspladsen tryggerre.
✔ Kombiner tyverialarmen med fx adgangskontrol og brandsikring og styr bygningerne fra telefonen.
Har din forsikring stillet krav til tyverialarmen?
Når du skal forsikre din virksomhed mod indbrud, vil dit forsikringsselskab ofte stille et krav om et alarmsystem af en vis kvalitet. Står du med et forsikringskrav er det derfor ikke ligegyldigt, hvilken leverandør, du vælger.
Når du vælger ZIPP systems, får du en certificeret og forsikringsgodkendt installatør. Vi sørger for, at din tyverialarm lever op til kravene fra dit forsikringsselskab. Du får en erklæring fra os, som du kan aflevere til dit forsikringsselskab som garanti for, at anlægget er i orden.
Gør din tyverialarm intelligent og styr bygningerne fra telefonen
Fordelene ved en tyverialarm fra ZIPP systems er, at du kan koble den sammen med dine øvrige sikringssystemer som fx adgangskontrol, videoovervågning og brandalarm, i et intelligent sikringssystem, som du kan styre fra din telefon eller computer.
Det betyder, at du fx kan åbne og lukke døre, rullegitre og porte uden nøgle og tænde lys eller maskiner, inden medarbejderne møder ind. Med et iintelligent sikringssystem opdager du også, hvis temperaturen stiger i virksomhedens rum, eller hvis der er strømsvigt eller røgudvikling, fordi du får en alarm på din telefon.
Få et tilbud på en skræddersyet tyverialarm til din virksomhed
Prisen på tyverialarm til din virksomhed afhænger bl.a. af antallet af sensorer og bygningernes indretning. Derfor laver vi gerne en gratis og uforpligtende vurdering af din virksomheds risiko for indbrud, så du kan få en ide om, hvad tyverisikring af din virksomhed koster.
Bestil en gratis risikovurdering og få et tilbud på tyverialarm >
Overvejer du også brandalarm?
En brandalarm kan hurtigt blive en stor udgift for en mindre virksomhed. Vil du have en billigere løsning, kan du tilkøbe røgdetektorer til din tyverialarm. Så får du en SMS eller et opkald i tilfælde af brand, så du kan nå at reagere og beskytte dine bygninger.
Vælg den gode kvalitet
Alarmsystemer kan være en dyr affære, og det kan være fristende at gå efter den mest prisbillige model. Men en tyverialarm er ikke bare en tyverialarm. Køber du et for billigt alarmsystem, vil du typisk opleve, at du får langt flere falske alarmer, hvilket betyder, at alarmen mister sin effekt.
Der findes to typer tyverialarmer: Den kablede tyverialarm og den trådløse tyverialarm.